+ VISĄ INFORMACIJĄ APIE PRODUKTĄ
DISSECTOR
TAKAS | ENDURO | NULEIDIMAS
Sukurta kartu su Australijos DH lenktynininkas Trojos Brosnan, kad Dissector siekiama sumažinti vilkite ir kartu išlaikyti posūkiuose kontrolė.Šis universalus padangų gali būti naudojamas kaip priekyje, pora, arba kaip galinis, priklausomai nuo takas sąlygas.
Dual junginys, 3C MaxxTerra, arba 3C MaxxGrip funkcijos
EXO, EXO+, DoubleDown (2×120 TPI) arba Žemyn (2×60 TPI) korpuso funkcijos
Platus Takas (WT) dydžiai yra optimizuotas 35 mm vidinis plotis ratlankiai
Pasirinkite specifikacijos yra Tubeless Ready (TR), patvirtinti lentelėje žemiau
Kategorija: Takas, Enduro, Į Pakalnę
Rekomenduojama naudoti: Sausa, kad prarasti takas sąlygos
Rekomenduojama įrengimas: Priekyje arba gale
3C MAXXTERRA
Tarpinis junginys konfigūracijos naudojamas pasirinkite kalnų padangos. 3C MaxxTerra yra minkštesnė ir suteikia daugiau traukos nei 3C MaxxSpeed, tačiau suteikia geresnį treadwear ir mažesnis pasipriešinimas riedėjimui, nei MaxxGrip
EXO
EXO yra iškirpti ir trinčiai atspari medžiaga pridėta prie šoninių sienelių daug Maxxis kalnų dviračiu ir žvyro padangos.Tai tankiai austas audinys yra lengvas ir labai lankstus, užtikrinti, kad veiklos padangų išlieka nepakitę.Pasirinkti EXO Apsaugos patobulintas ilgaamžiškumas už žvyras, XC, ir lengvųjų takas jojimo.
TUBELESS READY Tubeless padangas numato rider su daug privalumų: galimybė paleisti mažesnis oro slėgis, kuris pagerina trauką; mažesnis pasipriešinimas riedėjimui, palyginti su " tube tipo padangos; ir mažiau galimybių flatting, nes ten yra ne vamzdis.Skystų tapetų turėtų būti naudojami tik šių tipų padangos: ant kelių, apskritai, ir tubeless ready.Naudoti skystų tapetų bet kiti Maxxis padangos bus tuščia garantija.
PLATUS TAKAS
Platus Takas (WT) konstrukcija optimizuoja padangos protektoriaus išdėstymas ir profilį šiandien šiuolaikinės, platesni ratlankiai.Tradicinis padangos yra skirtos aplink vyresnio amžiaus, siauresni ratlankiai ir gali sukurti pernelyg aikštėje padangos profilį, todėl mažesnis už optimalų našumą.WT padangos yra optimizuotas a 35mm vidinio ratlankio pločio, tačiau yra įrodyta, kad dirbti per svyruoja nuo 30-35mm vidinio ratlankio plotis, priklausomai nuo rider pirmenybė.
padangos yra optimizuotas naudoti su 30mm vidinis plotis ratlankiai, bet jie bus atlikti gerai, ratlankiai kaip siauras, kaip 25mm.Maxxis nerekomenduoja ratlankiai platesni nei 30mm arba siauresnė nei 25mm
viskas yra Gerai
Anonimas - 2023-04-24
Viskas OK, trūksta bandymas
Anonimas - 2023-06-27